2010. május 12., szerda

Határtalan boldogság-7. fejezet

Sziasztok!
Megérkezett a 7. fejezet is, de ezt őszintén mondom, hogy nem sikerült annyira jól, ahogy akartam volna, mert most vannak meg jövőhéten a vizsga hetek.
Mindegy azért megpróbálkoztam vele.
Remélem tetszeni fog nektek.(:
Komikat kérek!(:
7. fejezet

Mikor hazaértem gyorsan lecuccoltam és elkezdtem írni a leckét. Hamar készen lettem vele és lementem a konyhába valamit enni, mert már nagyon éhes voltam. Direkt olyan ételt választottam, aminek az elkészítési ideje 1-2 óra. Találtam is egy olyan ételt. Lasagne-t. Anya kedvencét. Másfél órába telt mire megcsináltam. Mikor készítettem az alapanyagokat állandóan Edward járt az eszemben. Milyen gyönyörű az arca, a félholdas mosolya, a fogsora, a nevetése, a hangja és az aranybarna szeme, amiben órákig el tudnék úszni benne. Egyszerűen tökéletes ez a srác. És ami a legfontosabb számomra, hogy tetszem neki. Nem is tudom, hogy tetszhet neki egy barna hajú, barnás zöldes szemű, Texas-i lány. De most nem nagyon fontos ez csak az, hogy tetszem neki. Mikor elkészültem beraktam a sütőbe sülni 30 percet és közben megszólalt a telefon. Elmentem a telefonhoz és felvettem.
- Halló, Wood lakás itt Camill beszél. - szóltam bele.
- Szia, kicsim! Csak azért hívtalak, mert később érek haza. Körülbelül 10 és fél 11 között leszek otthon. –mondta anya.
- Oké, rendben. Csináltam vacsorát neked, amit a hűtőbe raktam be. –mondtam.
- Köszönöm szépen. Sietek. Megyek is. Vigyázz magadra, kicsim. Szeretlek. –mondta anya és lerakta a kagylót.
- Én is. Szia! –mondta, de már nem hallotta meg. Azon gondolkodtam, hogy addig mit csináljak, míg anya haza nem ér. Bementem a nappaliba és bekapcsoltam a TV-t, de nem semmilyen érdekes műsor, ezért elhatároztam, hogy felmegyek lezuhanyozni. Felmentem a fürdőszobába és beálltam a zuhany alá, de még mindig nem tudtam, hogy mit csináljak, mert még csak 8 óra volt. Ezért hajat mostam, hogy még tovább húzzam az időt. Most is rengeteg ideig engedtem a vizet, mint mindig. Egyszer csak a zuhanyrózsából nem meleg víz jött, hanem hideg. Mikor végeztem a hajmosással, kiszálltam a zuhanyzóból, de csak akkor vettem észre, hogy nem hoztam magammal a ruhámat. Gyorsan magamra kaptam a törölközőmet és bementem a szobámba a ruhámért, de valamiért nyitva volt az ablakom. „ Nem emlékszem, hogy kinyitottam volna.” –tűnődtem magamban. Odamentem az ablakhoz becsukni, de két hideg kéz fordított maga elé. Nagyon váratlanul ért a látogató. De tudtam, hogy csak Edwardnak lehet ilyen hideg a keze. És tényleg Ő volt az. Nagyon boldog voltam.
- Szia. –köszönt bársonyos hangján. Annyira váratlanul ért a látogatása, hogy elfelejtettem levegőt venni és a szívverésem megszaporodott. Egy kis idő kellett, íg magamhoz tértem.
- Szia. –köszöntem vissza miután visszatértem a földre.
- Úgy hallottam, hogy el kéne neked egy kis társaság. Hát itt vagyok. –mondta mosolyogva és magához húzott és megölelt.
- Miből gondolod, hogy nekem kéne társaság? –kérdeztem kicsit közömbösen.
- Hallottam a gondolataidat. –mondta kajánul. „ Hát persze. Miért nem tudok csöndben maradni?” –mérgelődtem.
- Engem nem zavar. Így legalább tudom, hogy mire gondolsz. –mosolygott.
- Honnan tudod, hogy hol lakom? –kérdeztem. Ez még engem is nagyon érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése