2010. április 7., szerda

Robert Pattinson Budapesten járt!!!








Robert Pattinson Budapesten járt!!! Ez elképesztő!!! :D
Pontosan március 28.-tól egészen április 6.-ig volt!
Egy szállodában szállt meg először névtelenül pár napra rá már hivatalossá is tette ezt.
A VI.ker.-ben és a VIII.ker.-ben forgatott!
A Bel Ami című filmet forgatta, ami 2011-ben kerül majd a vászonra!
Aki el tudott menni a forgatásárá az okosan tette, mert így nem hagyott i semmit.
De aki nem tudta megtenni, annak csináltam pár képet.
Fogadjátok sok szeretettel!!! :D
Még most sem tudom felfogni, hogy ott voltam és élőben láttam Robertet!
Ez elképesztő!
Szerintem, aki elment erre a forgatásra neki volt élete legnagyobb élménye eddigi életében.
Mert nekem igen. Valóra vált egy hatalmas álmom, csak sajna nem lehetett vele beszélgetni, pedig milyen jó lett volna. :(
Csak azt mondták a produkcerek, hogy nem léphet senkivel kommunikciós kapcsolatba, mert félnek, hogy a filmről valami ki fog derülni!
Szerintem sokan nem a filmről érdeklődtek volna, na, de mostmár mindegy.
És még egyszer fogadjátok sok szerettel a képeket, amiket készítettem a barátnőmmel a forgatáson!!! :D
Dius xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése